Η Χαλκίδα έπιασε το…τζόκερ με το Ευρωμπάσκετ!

DSC02032

Ο αθλητισμός δεν έτυχε ιδιαίτερης μεταχείρισης στη Χαλκίδα και γενικώς στο νομό από τους υψηλά ιστάμενους τα προηγούμενα χρόνια, ακόμα και τότε που “λεφτά υπήρχαν” σύμφωνα με τον…ΓΑΠ και μοιράζονταν αφειδώς δεξιά και αριστερά, για εκδηλώσεις τις περισσότερες φορές άνευ ουσίας και περιεχομένου.

Θυμάμαι χαρακτηριστικά, όταν διάφοροι πολιτικοί έρχονταν στα γραφεία της “Ευβοια-Σπορ” και της “Τόλμης” την δεκαετία του ’90 για να βάλουν διαφήμιση σε προεκλογικές περιόδους και ζήταγαν από τον συγχωρεμένο τον Γιάννη Καπνίση να βάλουν καταχώρηση μόνο στην πολιτική εφημερίδα γιατί τα αθλητικά δεν τους ενδιέφεραν. Εγώ που ήξερα τις κυκλοφορίες και έβλεπα που πόνταραν τα λεφτά τους, τράβαγα τα (λίγα) μαλλιά μου…

Ο αθλητισμός, παρότι είναι διαχρονικά από τα ελάχιστα πράγματα που μας χαρίζει στιγμές υπερηφάνειας, δυστυχώς δεν αντιμετωπίστηκε όπως θα έπρεπε στο παρελθόν.

Η ανάληψη της διοργάνωσης του Ευρωμπάσκετ Νέων ήρθε να βάλει όμως αρκετά πράγματα στη θέση τους. Αμφιβάλλω, αν και αυτοί που κίνησαν τα νήματα για να έρθει στη Χαλκίδα το Ευρωπαϊκό περίμεναν τέτοια απήχηση και ανταπόκριση…

βεγγαλικαΤα μέλη της Ελληνικής αποστολής έχουν να το λένε σε κάθε ευκαιρία, πως δεν περίμεναν με τίποτα τέτοια ανταπόκριση από τον κόσμο. Πού ακούστηκε να παίζεις με ομάδες χωρίς καμιά προϊστορία και υπόβαθρο στο μπάσκετ, όπως η Αλβανία, η Ιρλανδία και σήμερα το Κόσοβο, σε ματς που ξέρεις πως θα πάνε πολλά με λίγα και στο γήπεδο να μην πέφτει καρφίτσα!

Επειδή, λοιπόν, πρέπει να λέμε τα καλά όπως και τα άσχημα, επειδή δουλειά μας δεν είναι να γινόμαστε αρεστοί αλλά χρήσιμοι, οφείλουμε να πούμε ένα μεγάλο μπράβο στο Δήμαρχο Χρήστο Παγώνη, στην πρόεδρο του ΔΟΑΠΠΕΧ Λίλιαν Ζλακώνη και σε όλους εκείνους που πλησίασαν τον Γ.Βασιλακόπουλο και τον έπεισαν να φέρει στη Χαλκίδα αυτή τη σπουδαία διοργάνωση.

Γιατί το κέρδος της Χαλκίδας δεν είναι ασφαλώς μόνο το γεμάτο γήπεδο. Είναι τα γεμάτα ξενοδοχεία, οι ταβέρνες, οι καφετέριες, ακόμα και ο…περιπτεράς της γειτονιάς, όλοι κέρδισαν από αυτή τη διοργάνωση σε μια εποχή δύσκολη και κρίσιμη για όλους μας…

Το μεγαλύτερο κέρδος όμως το είχε η ίδια η πόλη. Δεν υπάρχει καλύτερη διαφήμιση από το να μαθαίνουν από τη Ρωσία μέχρι τη Βρετανία τη Χαλκίδα, να στέλνουν οι 20 ξένες αποστολές βιντεάκια στην πατρίδα τους από την ομολογουμένως εξαιρετική τελετή έναρξης, να ξέρεις πως πολλούς από αυτούς θα τους ξαναδείς στο άμεσο μέλλον στην πόλη σου ως τουρίστες πλέον…

ελα15Όταν το Μιλγουόκι ανεβάζει φωτογραφία των αδελφών Αντετοκούνμπο να παρακολουθούν το ματς της Εθνικής και γράφει πως βρίσκονται στην Ελλάδα, στη Χαλκίδα και το διαβάζουν και κάνουν like κάποιες εκατοντάδες χιλιάδες επισκεπτών στη σελίδα της Αμερικάνικης ομάδας, είναι σαν να έχεις πιάσει ως πόλη το τζόκερ…

Το καλό να λέγεται, λοιπόν, για αυτή τη διοργάνωση, που μόνο όφελος και κέρδη έχει για την πόλη. Και έχει πιστεύω τη δική του ξεχωριστή σημασία να ακούγεται κάτι τέτοιο από το eviabasket.gr που δεν χαϊδεύει αυτιά, που δεν μπήκε στη διαδικασία…επιδότησης ώστε να αρχίσει ξαφνικά να τα βλέπει όλα ωραία και ανθηρά, όπως παρατηρώ το τελευταίο διάστημα να συμβαίνει με διάφορα άλλα μέσα…

Άλλωστε, για να βλέπουμε και τις δύο όψεις του νομίσματος, μόνο και μόνο το γεγονός ότι σε μια καλοκαιρινή βραδιά, σε μια “αντιεμπορική” μέρα όπως ήταν η περασμένη Πέμπτη της τελετής έναρξης, “βούλιαξε” η παραλία της Χαλκίδας από κόσμο, που πάρκινγκ δεν μπορούσες να βρεις σε ακτίνα χιλιομέτρων, θα πρέπει να έκανε τους υπεύθυνους του Δήμου να καταλάβουν πως πολλές φορές δεν χρειάζεται σπατάλη χρήματος για να πετύχεις κάτι ( βλέπε καρναβάλι), αρκεί να ξέρεις τον τρόπο και τον σκοπό…

Παναγιώτης Νικολάου

 

 

 

 

 

 

 

Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Comments are closed.